tisdag 30 april 2013

Födelsedagspresent

När en kompis fyllde 35 för ett tag sedan gav jag bort den här spindelsjalen.
Jag har tidigare gjort ett par spindelsjalar,se här! Denna gången har jag gjort den "lilla spindeln", jag tycker nästan att den är lite snyggare eftersom den här inte har så långa ben ;)Jag gillar inte riktiga spindlar men när jag virkar är det helt ok. Mönstret till lilla spindeln hittar du här.



I stället för en blomma fick hon också denna lilla grupp med virkade rosor och en liten pelargonstickling, som jag hoppas är en stor fin pelargon till sommaren.


Till sist önskar jag en trevlig Valborg och en solig 1:a maj till er alla

Åsa

4 kommentarer:

  1. det var verkligen en personlig present schalen var jättefin men min favo blev brickan hoppas hon blev glad för den
    valborg firade vi hemma men idag åkte vi till barsebäck där det finns ett naturresevat
    underbart ställe underbart väder underbart kaffe o sälskap vard mer kan man begära smile
    ha en bra fortsättning på veckan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst blev hon glad för presenten, vad kul att du gillade min lilla "grupp" :)Låter som en härlig utflykt ni var på, jag bor ju på landet mitt i allt det vackra så jag behöver bara gå ut för att njuta av det. Ha det bra Viveca! /Åsa

      Radera
  2. Jättefin!
    Tack för du visade mig cotton viscosen.
    (facebook)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kul att kunna vara till hjälp :)
      Ha det bra! Åsa

      Radera