fredag 13 november 2020

Arvid och August!



Så blev det äntligen ett nytt mönster. Arvid och August två små vinterfilurer. Filurerna blir ca 14 cm höga, några cm till om man räknar med spetsen på luvan. Dom är virkade i Tildagarn från Svarta Fåret. Vad du behöver för material för att göra Arvid och August står beskrivet i mönstret.


Allt material finns att köpa hos Virknålar och Tillbehör.


August



Vill du köpa ett mönster kontaktar du mig på mailadress steen1037@telia.com i mailet anger du vilket mönster du vill köpa samt hur du vill betala, swish är enklast men banköverföring och paypal fungerar också fint. Mönstret kostar 30kr.
När jag har mottagit din betalning skickar jag mönstret till din mailadress som en pdf fil. 


Arvid



Som vanligt gäller följande för mina mönster. Du får såklart ge bort virkade alster utifrån mina mönster. Du får även sälja virkade alster så länge du anger mig som mönsterskapare samt hänvisar till min blogg steenistugan.blogspot.com eller till mitt instagramkonto @steenistugan.

Jag tycker att det är jättekul att få se det ni har virkat så om ni lägger ut  era bilder blir jag glad om ni taggar mig så att jag också får se. #steenistugan


Ha det bra!

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar