måndag 2 augusti 2021

Barnvagnsmobil med enhörning




 Jag fick en beställning på en barnvagnsmobil med en enhörning. Ett perfekt tillfälle att använda mitt nya mönster på en enhörning. Jag fick göra några små förändringar från mitt mönster för att få den precis som kunden önskade sig. Det blev en enfärgad enhörning i vitt med ljuslila detaljer.

Denna enhörningen har jag virkat i Tilda garn från Svarta Fåret. Jag har använt vit nr 04, ljusgrå nr 12 och ljuslila nr 61. 

Fler bilder på enhörningen enligt mitt original mönster hittar du här. 

Mönstret till enhörningen köper du av mig genom att skicka ett mail till steen1037@telila.com 

Mönstret på hjärtana och bollarna hittar du gratis här.

Allt material för att göra en barnvagnsmobil hittar du hos Virknålar och Tillbehör. Förmodligen hittar du också en massa annat du "villhöver" där.

En sak som jag har lärt mig är att det är supersvårt att fotografera enhörningar, dom behöver liksom ses från alla håll för att komma till sin rätt. 😃





Ha det bra!

Åsa

2 kommentarer:

  1. Denna är också bedårande fin! Jag har gjort exakt samma erfarenhet som dig - de är absolut svårast att fota av alla figurer! =)

    SvaraRadera