torsdag 6 januari 2022

Lamm

 


Så har jag äntligen fått färdigt ett nytt mönster. Denna gången ett litet lamm. Jag tänker mig att det ska passa fint att använda till ett barnvagnshänge.

Lammet blir ca 9cm högt och är virkat i Tilda garn från Svarta Fåret.

Allt material som behövs till det lilla lammet kan du köpa hos Virknålar och Tillbehör.

Mönstret köper du av mig genom att skicka ett mail till steen1037@telia.com Betalning sker enklast via swish. Mönstret kostar 30kr. Jag skickar mönstret till dig som en pdf fil.

Välkommen med din beställning!



Ha det bra!

Åsa

3 kommentarer:

  1. Hej försöker nå dig önskar mönster på hönor och tupp du lagtut 2014, mvh Katarina Hellberg

    SvaraRadera
  2. Hej, vill bara berömma dej för dina skapelser, jag virkar lite och tycker det är supersvårt att virka små saker såsom napphängen osv, fattar inte hur du får till det så fint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack snälla! Det är väl en viss erfarenhet som gör att man kan virka små saker, har alltid gjort det så det uppfattar jag inte som svår. Jag har tvärtemot dåligt tålamod till att virka större saker. :D

      Radera