lördag 7 december 2019

Vintermus





Så har jag virkat ett par vintermöss! 
Söta små möss som blir ca 12 cm höga.
Denna gången har jag valt att lägga ut mönstret till försäljning. 
Mönstret kostar 30 kr och du beställer det genom att skicka ett mail till mig på adressen steen1037@telia.com
Du kan betala med swish eller banköverföring. Ange redan i mönsterförfrågan hur du vill betala så får du betalningsuppgifter direkt. Jag skickar mönstret till dig som en fil som du får till din mailadress.
Om du virkar efter mitt mönster blir jag glad om du "taggar" mig eller nämner min blogg när du lägger ut foto på dina färdiga vintermöss. Du får gärna ge bort eller sälja färdiga möss så länge jag får stå som mönsterskapare.
Allt material som du behöver köper du hos Virknålar och tillbehör.
Kälken och skidorna har jag köpt i en blomsteraffär.

@steenistugan_  #steenistugan












Ha det bra!
Åsa


4 kommentarer:

  1. Hej Åsa
    Tack för mönstret :-)
    Skall bli så roligt att virka mössen.... älskar dina saker/
    God Jul önskar Eva Herremo

    SvaraRadera
  2. AEJ hvor er de cute, kan man købe mønstret i dansk eller engelsk også...?
    Mvh.
    Ulla

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Kan man virka dessa som nybörjare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja det tycker jag. Lite småpillig kanske men inte så svårt.

      Radera