torsdag 8 april 2021

Barnvagnsmobil



Så är ännu en kaninmobil färdig. Denna gången löd beställningen en mobil i grått, vitt och mintgrönt. Den blev verkligen fin i ljusa vårfärger.

Mönsterlänkar till kaninmobilen hittar du här.

Denna gången har jag använt följande färger.

Till kaninen och bollar. Tilda garn från Svarta Fåret "ljusgrå nr 12"

Till detaljer och bollar. Tilda garn "vit nr 04"

Till hjärtana. Tilda garn "ljus mint nr 581"

Virknål nr 2.5

Allt material finns att köpa hos Virknålar och tillbehör.

Ha det bra! 

Åsa


3 kommentarer:

  1. Hej, vet du nåt mer sätt att montera än med den loopnålen? Den gick sönder när jag datte på boll nr 2 på mitt barnvagnshänge, och nu vet jag inte hur jag får dit resten...

    SvaraRadera
  2. Tack gode Gud för Pintrest eftersom jag hittade till din fantastiska blogg. Tack för fantastiska lättlästa mönster. Håller som bäst på att virka barnvagnsmobilen med kanin och hjärtan.

    SvaraRadera
  3. Kna jag få köpa denna vackra virkade kanin utav dig? Då jag ej kan virka och skulle vilja ha till vår kommande 3e och sista bebis nu i Juni.

    SvaraRadera